Оқушылардың халықаралық зерттеулерге дайындығы бағытында әкімшілік бөлімдер жалғасуда. 11.11.2024 ж. 4 сынып оқушылары TIMSS форматында тест тапсырды.
TIMSS-математикалық және жаратылыстану білімінің сапасын бағалау бойынша халықаралық зерттеу (Trends in Mathematics and Science Study). Бұл зерттеуді IEA оқу жетістіктерін бағалау жөніндегі халықаралық қауымдастық (білім беру Ахиевементін бағалау үшін International Association) ұйымдастырды.
Әр төрт жыл сайын TIMSS зерттеуі математика және жаратылыстану пәндері бойынша 4 және 8 сынып оқушыларының жалпы білім беру дайындығын, сондай-ақ математика мен физиканың тереңдетілген курстары бойынша 11 сынып оқушыларын дайындауды бағалайды.
Бұл зерттеу форматы мүмкіндік береді:
әр түрлі елдердің бастауыш және негізгі мектеп оқушыларының білім жетістіктерінің деңгейіне салыстырмалы бағалау жүргізу;
бастауыш және негізгі мектепте математикалық және жаратылыстану-ғылыми білім беру сапасының өзгеру тенденцияларын анықтау;
бастауыш мектептен негізгі мектепке ауысу кезінде пайда болатын математикалық және жаратылыстану-ғылыми білім берудегі өзгерістерді қадағалаңыз (оқушылардың бірдей жиынтығы зерттеледі, өйткені 4 жылдан кейін бастауыш мектептің бітіруші сынып оқушылары 8-сынып оқушылары болады);
математика және жаратылыстану пәндері бойынша бағдарламалар мазмұнының ерекшеліктері, сондай-ақ әртүрлі елдерде білім беру процесін ұйымдастырудың ерекшеліктері туралы ақпарат алыңыз;
бастауыш және негізгі мектептегі математикалық және жаратылыстану білімінің сапасына әсер ететін факторларды анықтау.
Продолжаются административные срезы в направления готовности учащихся к международным исследованиям. 11.11.2024г. ученики 4х классов проходили тесты в формате TIMSS.
TIMSS – международное исследование по оценке качества математического и естественнонаучного образования (Trends in Mathematics and Science Study). Данное исследование организовано Международной ассоциацией по оценке учебных достижений IEA (International Association for the Evaluation of Educational Achievement).
Каждые четыре года в рамках исследования TIMSS оценивается общеобразовательная подготовка учащихся 4 и 8 классов по математике и естественно-научным предметам, а также подготовка учащихся 11 классов по углубленным курсам математики и физики.
Данный формат исследования позволяет:
провести сравнительную оценку уровня образовательных достижений учащихся начальной и основной школы разных стран;
выявить тенденции в изменении качества математического и естественно-научного образования в начальной и основной школе;
отследить изменения в математическом и естественно-научном образовании, которые происходят при переходе из начальной в основную школу (обследуется одна и та же совокупность учащихся, поскольку через 4 года учащиеся выпускных классов начальной школы становятся учащимися 8 класса);
получить информацию об особенностях содержания программ по математике и естественнонаучным предметам, а также об особенностях организации образовательного процесса в разных странах;
выявить факторы, влияющие на качество математического и естественнонаучного образования в начальной и основной школе.
международные_исследования #TIMSS

